Uvjeti korištenja školskih sportskih dvorana od strane vanjskih korisnika

Slika /vijesti/Lopta.jpg

Korištenje školskih sportskih dvorana od strane vanjskih korisnika može se organizirati samo tijekom vremena kad učenici nisu u školi (vikend i večernji termina nakon završetka nastave radnim danom) s vremenskim odmakom koji će omogućiti da ne dolazi do susretanja vanjskih korisnika s učenicima i djelatnicima škole (primjerice 1 sat pauze između nastave i treninga). 

Trening je potrebno organizirati sukladno sljedećim uputama: Preporuka za treninge/pripremne utakmice u zatvorenim športskim objektima

Vanjski korisnici u objekt ulaze kada nisu prisutni učenici i djelatnici škole. Kontakt vanjskih korisnika s osobljem škole koje brine o korištenju školske sportske dvorane, ako se ne može izbjeći, skraćuje se na minimalno trajanje te provodi uz dosljedno održavanje distance od 2 m i korištenje maske za sve osobe. Sve osobe nose masku cijelo vrijeme boravka u prostorijama škole osim kada to nije moguće zbog naravi sportske aktivnosti.

U školskim sportskim dvoranama ne može se organizirati trening na kojem bi zajedno trenirali učenici iz različitih razrednih odijela ili učenici zajedno s drugim osobama, dok su treninzi za seniore mogući. Kod treninga učenika, zajedno mogu trenirati učenici iz istog razrednog odjela.

Prostor treba očistiti i dezinficirati (dezinficiraju se češće dodirivane površine i predmeti koji se zajednički koriste) sukladno uputama HZJZ-a prije i nakon korištenja prostora od strane vanjskih korisnika. Troškove čišćenja i dezinfekcije prostora nakon korištenja dvorane snosi vanjski korisnik, odnosno prema dogovor s osnivačem, a provodi se sukladno uputama o čišćenju i dezinfekciji prostora bez oboljelih od COVID-19

Prije korištenja školske sportske dvorane nužna je suglasnost županijskih stožera CZ/ stožera CZ Grada Zagreba i osnivača kako bi se osiguralo provođenje protuepidemijskih mjera i korištenje dvorana prema prioritetima (prednost primjerice za seniorsku prvu ligu) u slučaju možebitnog nedovoljnog kapaciteta školskih sportskih dvorana pod navedenim uvjetima. Lokalni stožeri CZ nadziru provođenje preporuka. 

Osiguravanje dovoljnog vremena za ovakvu upotrebu školskih sportskih dvorana pogotovo u večernjim satima tijekom radnog dana ne smije narušiti poredbu protuepidemijskih mjera tijekom nastave u školi primjerice na način da se skrate odmori (koji moraju biti takvog trajanja da učenici imaju dovoljno vremena da mogu napustiti učionicu) ili na način da se ukine popodnevna smjena ili na način da se ne organizira početak i završetak nastave za pojedine razredne odjele u različito vrijeme kako za jutarnju tako i za popodnevnu smjenu ili na način da se dodatno skraćuje školski sat.

Ove će se upute prilagođavati aktualnoj epidemiološkoj situaciji. 

Hrvatski zavod za javno zdravstvo
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Ministarstvo turizma i sporta  
18. rujna 2020.